середу, 22 серпня 2012 р.

Модуль 11.Рефлексія

З усього того, чому я навчався (лася) на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде:

 cтворення та ведення власних блогов та wiki-сторинок

засвоєння та розвиток навичок 21 століття 
 
проведення формуючого оцінювання

Модуль 10. Рефлексія

Я вважаю, що ця версія курсів дійсно революційна. коли говорили на першому занятті, що треба буде повністю зламати стереотипи мені було не зрозуміло, адже стереотипи, що до інтернету не такі вже й давні.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо ролі і місця диференційованого навчання, що кожен учень має різний тип мислення, різні можливості щодо виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учня заради сприянню виконання проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих на його виконання.

Модуль 8. Рефлексія

Модуль 8 допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: відчути себе у ролі учня, що дало чіткіше розуміння процесу діяльності та сформулювало уявлення про можливі результати учнівської роботи,  надало мені можливість оцінити переваги оцінювання протягом всього проекту та кінцевого результату.

вівторок, 21 серпня 2012 р.

Модуль 7.Рефлексія

Створення прикладу учнівської роботи дало можливість побачити як можна використати блог для впорядкування і узагальнення кроків при роботі учнів над проектом.

М одуль 6. Рефлексія

Завершили розглядати 6-тий модуль.Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:із усього матеріалу, який був розглянутий під час виконання вправ, я для себе занотувала одну цікаву ідею. Ефективними інтернет сервісами, які можуть бути використані під час роботи з проектом, є використання блогів і служб обміну миттєвими повідомленнями. На блозі можна організувати процес обговорення питань проекту, розмістити різні анкети для проведення досліджень... Спробую це використати у своєму проекті... Модуль 6 поки що найважчий для мене. Але я стараюся дуже-дуже.

Модуль 5.Рефлексія

З кожним разом всі модулі починають бути все цікавими і цікавими.
Цей модуль показав як іще можна   використати Інтернет-ресурси у процесі  навчання моїх учнів за допомогою тестів у вікі середовищі.  Для учнів щоб покращити їхню швидкість знаходження інформації в інтернеті, можна скласти список сайтів. Головне потрібно навчити учнів з всієї інформацію вибирати правдиву і потрібну інформацію. Стає ясно , як працювати  в ВІКІ.